Dnes nám od EA přišel jakýsi souhrn faktů o MOH. V podstatě
jsme se z něj nic moc nového nedozvěděli, jde spíš o takové delší
info. Tak pro připomenutí. EA například uvádí, že v multiplayeru bude
osm různých map, zasazených do prostředí afghánských hor, údolí a
měst. Dále zdůrazňují realistický model destrukce a
systém vlastní modifikace zbraní, který má stovky různých
kombinací. Tím pádem bude opravdu čistě ve vašich rukou, jak a s jakým
vybavením vyrazíte na svého soupeře. Co se týmů týče, tak maximální
počet je 12 vs.12. Hned po skončení hry vám vyskočí tabulka, která vám
zobrazí váš výkon ve vaši specializaci a porovná ho s ostatními.
Další zajímavé vlastnosti, které stojí za zmínku jsou například
moderní válečná akce, realistické bojiště, strategické
modifikace zbraní, realistická destrukce nebo pro někoho hodně
důležité dedikované servery.
Jako citaci bych zde rád uvedl následující:
„Vydejte se na drsnou válečnou kampaň v roli elitního vojáka,
který používá chirurgicky přesné taktické postupy v kombinaci s drtivou
silou. Naskočte do svižného zápasu Team Assault s klasickými pravidly pro
deathmatch, kde osvědčíte bleskové reflexy, nebo se zapojte do módu Combat
Mission podle daného příběhu, v němž se síly koalice snaží dosáhnout
specifických cílů. Tyto vysoce akční módy vyvinuli tvůrci série
Battlefield.“
Co se singleplayeru týče, tak tam uvádějí, že byl vyvinut ve
spolupráci s příslušníky Tier 1 a byl inspirován jejich skutečnými
příběhy. Budete tak moci na vlastní kůži okusit nelítostné akce uvnitř
nepřátelského území. Hra tak cituji „představuje dosud
nejautentičtější a nejrelevantnější zpracování bojové
simulace.“ Pro ty co nevědí, tak vývojáři postupně zveřejňovali
rozohovory s příslušníky Tier 1. Všechny rozohovory naleznete zde.
Zdroj: Electronic Arts