Česká herní scéna má za sebou několik pecek, které prorazily nejen v tuzemsku, ale i na celém světě. Mezi nejznámější hry patří především Mafia, Vietcong, Operace Flashpoint, DAYZ nebo také nově středověký Kingdom Come: Deliverance. A právě poslední herní titul z produkce Dana Vávry se dočkal po 7 letech svého pokračování, které je plánováno na 11. února 2025.
Kingdome Come: Deliverance II: Edice hry a a datum vydání
Jak již bylo psáno výše, pokračování středověké pecky je naplánováno na 11. února 2025, ačkoli původně měla vyjít ještě v letošním roce. Datum vydání bylo posunuto kvůli doladění nedostatkům, sami víme, jak dopadl Cyberpunk, že ano?
Hra naváže na první díl a nabídne opět 3 edice:
- Day One Edition: Edice obsahuje bonusový quest „The Lion’s Crest“, který nabízí lepší vybavení.
- Gold Edition: Navazuje na Day One Edition a jako bonus získáte další bonusy a Expansion Pass, díky kterým získáte lepší vybavení.
- Sběratelská edice: Vylepšená Gold Edition se sběratelskými předměty – soška Jindřicha na koni, látkovou mapu Kutné Hory, odznaky a další sběratelské kousky.
Hra vyjde na PC, Sony PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Kingdome Come: Deliverance II: Čeština, česká lokalizace
V prvním díle byly pouze CZ titulky, a později se přidal amatérský dabing. Ve druhém díle bude vše jinak. Čeští fanoušci se dočkají kompletní CZ lokace, o kterou se postará externí firma, jelikož originální dabing v angličtině vzniká přímo ve Warhorse Studiu.
Podle dostupných informací by měl navázat na svou práci z prvního dílu herec a dabér Richard Wágner, který propůjčil svůj hlas Jindřichovi ze Skalice. Zda bude pokračovat i ve druhém díle v roli Jindřicha, zatím nevíme.
Co ale víme, tak že Dan Vávra představil na svém Facebooku seznam dalších dabérů:
- Matouš Ruml,
- Kristýna Leichtová,
- Petr Nárožný,
- Josef Dvořák,
- Jaroslav Dušek.
Samotný scénář obsahuje přes 2 200 000 slov, což překoná všechny herní scénáře. Pro srovnání, jedná se zhruba o 100 scénářů pro dvouhodinové filmy.
Kingdome Come: Deliverance II: Grafika, Engine
Druhý díl vesele navazuje na předchozí verzi a poběží na CryEngine, což je možná trošku překvapení, jelikož většina novějších herních titulů využívá Unreal Engine.
Přechod na Unreal Engine by znamenal další porci práci navíc a pravděpodobné odložení vydání o další měsíce později.
Nicméně podle kritiků vypadá hra po grafické stránce naprosto famózně a možná právě CryEngine stojí za touto skutečností.
Původně se počítalo s podporou 30 FPS ve 4K rozlišení pro herní konzole PD5 a Xbox Series X. Nedávno rozhovory prozradily možné navýšení na 60 FPS.
Oficiální HW nároky na PC zatím ještě nebyly oznámeny.